Гарантія

в корзину
Корзина покупок
 

 

Авторизований сервісний центр ДІМ КАВИ (м. Київ, пр-т Степана Бандери, 21) проводить гарантійний ремонт кавового обладнання (набутого в наших магазинах), включаючи вартість роботи і запчастин, безкоштовно.

На товари надається гарантія, підтверджуюча зобов"язання за відсутності на товарі заводських дефектів.

Гарантія надається на строк від 12 до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Строк гарантії вказан в описі кожного товару на нашому сайті.

Підтвердженням гарантійних зобов"язань є гарантійний талон виробника, або наш гарантійний талон!

Будь-ласка, перевірте комплектацію та відсутність дефектів на товарі при його отриманні (комплектацією визначається опис виробу або керівництвом по його експлуатації).

Звертаємо Вашу увагу, що інженер нашого сервісного центру має право виконувати гарантійний ремонт Вашого кавового обладнання безкоштовно, упевнившись в наступному:

  Гарантійний талон на кавове обладнання заповнений вірно. В випадку, якщо гарантійний талон втрачено, Вас попросять надати квітанцію про сплату, яку Ви отримали при купівлі кавоварки;

  Кавомашина придбана в нашому інтернет-магазині;

  Серійний номер кавомашини зареєстрований генеральним імпортером на терріторії України;

  Кавомашина використовувалась відповідно інструкції по її використанню.

Сервісний центр в праві відмовити в безкоштовному гарантійному ремонті, якщо кавомашина використовувалась або зберігалась в заборонених умовах оригінальної заводської інструкції по її використанню!

Ви можете обміняти або повернути товар на протязі 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів», але при умові того, що дане обладнання не було в експлуатації (тобто на ньому не повинно бути виготовлено більше 3-х чашок кави, так як на заводі-виробника обладнання тестується на справність)

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

 Товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;

 Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

 Збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені!